The guitar makes every night a good night

Hej!
 
Dagens sista krafter offrar jag för detta inläggs skull, ögonlocken ber desperat, på sina bara knän om att få stänga igen och gå in i en vila (som förhopnningsvis inte är evig). Denna önskan kommer inte att beviljas förän jag har delat mitt senaste alster med några tankar om det. 
 
Mina tankar börjar i denna dags föregående dag - igår. På kvällen bad jag Gud att väcka mig i tid till kyrkan och lät mobillarmet vara av. Gud hörde min bön och väckte mig så jag hann dra mig i sängen, läsa min engelska bok, duscha och äta frukost i lugn och ro - coolt, tycker jag! I Gudtjänsten talades det om hur Gud leder oss genom livet med hjälp av omständigheter. Min erfarenhet är att det stämmer! Gud har lett mig att gå konfirmation på en segelbåt, vilket har lett till att jag får turnera tre gånger om året och göra hans verk - drömmen! 
 
För att sammanfatta en drömsk dag med vackert väder, en underbar gud och en fantastisk gitarr spelade jag in ett jam! Allt görs live med loop-pedal - one take!
 
Har det hänt något i din dag som kan kopplas till låten? 
 
 

Kommentarer
Chris

Mysigt! :)

2012-10-29 at 10:11:16 /
Isak

Tck:)

2012-10-29 at 14:41:30 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback