I don't know how it ends but it starts here

Tjabba!
 
Idag har jag inte gjort mycket annat än pluggat. Därför ska jag berätta om gårdagen istället. Den är mer intressant.
 
Igår spelade vi i Remember Ally in vår nya låt Home. Den handlar om känslan av hemkommande man kan ha i början av ett nytt äventyr. Den handlar om att efter att ha varit på väg länge, varit vilsen länge, "go back on track" som Hanna Henkelman sjunger i sin låt som heter just "Back On Track", börja på en resa, men samtidigt komma hem! Lite krångligt men någon kanske förstår vad vi menar!
 
"We don't know how it ends but it starts her" som en av låtens fraser lyder tror jag att jag och hela mitt underbara band kan säga!:)
 
Slänger upp ett trivium-inspirerat gitarr-riff att njuta av då Remember Allys inspelningar är hemliga än så länge. Stay tuned for more musiiiiiic!:)
/Isak
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback