Under the Sun - First take

Tjabba!

Min tanke var att jag skulle plugga kör och matte idag innan repet men ödet verkade ha en annan tanke...
När jag kom hem från en extra kort dag som inkluderade nationella prov och bellman-låtar på svenskan åt jag paj. Sedan skulle jag börja plugga men istället dök lite texter och melodier upp i huvudet. Jag hade inget val, jag var tvungen att skriva ner allt och spela in lite.
Detta är första tagningen på sången så ha överseende, allt är inte spikat än vilket gör det lite svajigt! Vad tror ni om den?
Jag la till en bild för jag tänkte att det skulle vara kul men den försvann någonstans på vägen, fixar't till nästa gång!

Kommentarer
Julia

Låter super bra!! :)

2012-05-16 at 18:11:25 /
Klara

Bästa refrängen! Påminner om Johnossi (inte copycat-igt, men bra!)

2012-05-16 at 18:23:22 /
Isak

Tack:D

Jag kände att den påminde om något, fast jag vet inte vad så det kan mycket väl vara Johnossi:)Men det är inte för likt eller?

2012-05-17 at 11:34:20 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback