Believe - Avslut

Tjena vänner!
Idag har jag haft en grym dag i skolan. Med ångest inför fransk-intervjun med Linda gick jag till skolan och fick reda på att hon är sjuk! Må hon krya på sig den stackaren, men det var skönt att slippa grillningen! Det slog mig alldeles särskilt idag efter en härlig dag att jag är väldigt lyckligt lottad med goa vänner, familj och en härlig tjej! Det ska jag tacka Gud för. Något annat han bör tackas för är att jag i princip mitt i all lycka har lyckats skriva ett avslut till Believe som kommer här!
Har ni några förslag på förbättringar?

Kommentarer
Sofia

Jätteroligt låt! Ska bli kul att höra den i sin helhet! I believe in you!

2012-02-20 at 22:03:44 /
Sofia

Jättego låt...

2012-02-20 at 22:05:04 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback